Skip to main content

Apel pentru înscrieri

în cadrul proiectului ACCES EGAL LA EDUCAȚIE 2 - Investește în EDUCAȚIA ta și profită de această oportunitate creată pentru TINE!


[DEBUG]

APEL ÎNSCRIERI în cadrul proiectului

ACCES EGAL LA EDUCAȚIE 2

Investește în EDUCAȚIA ta și profită de această oportunitate creată pentru TINE!

Înscrie-te GRATUIT într-un proiect dedicat SUSȚINERII studenților Universității de Arte și beneficiază de:

Universitatea de Arte din Târgu-Mureș îți oferă, prin intermediul proiectului Acces egal la educație 2, un program de sprijin format din cursurilor remediale, mentorat și suport financiar pentru continuarea studiilor.

 

Ce ÎȚI OFERIM?

Înscrie-te GRATUIT într-un proiect dedicat SUSȚINERII studenților Universității de Arte și beneficiază de:

·        Cursuri remediale pentru îmbunătățirea performanțelor academice;

·        Mentorat și consiliere personalizată;

·        Activități de sprijin menite să te motiveze să îți finalizezi studiile;

·        Bursă de sprijin în valoare de 330 lei, acordată timp de 6 luni.

 

Cine poate beneficia de acest proiect?

Studenții Universității de Arte din Târgu-Mureș care urmează studii de licență (ISCED5-6) și îndeplinesc una dintre condițiile de mai jos:

·        NU dețin o diplomă de licență

·        Au vârsta maximă de 29 de ani la data intrării în proiect;

·        Au domiciliul legal pe teritoriul României;

·        Au domiciliul în regiunea de dezvoltare vizată de proiect și anume Sud-Muntenia și regiunea Centru; excepție făcând categoria de grup țintă de studenți unde aceștia pot avea domiciliul în oricare din regiunile de dezvoltare mai puțin dezvoltate, dar unitatea școlară de învățământ universitar unde este înmatriculat studentul este în regiunea de implementare a proiectului;

·        Îndeplinesc condițiile de acordare a burselor sociale conform prevederilor art. 10 alin. (9) lit. a) – c) din OME nr. 6.463/2023 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor și a altor forme de sprijin financiar de la bugetul de stat pentru studenții și cursanții din învățământul superior de stat, învățământ cu frecvență.

·        Au părinți cu nivel educațional scăzut (ai căror părinți nu au obținut o diplomă de studii universitare, care pot avea frați/surori care sunt deja studenți la universitate/ au absolvit deja o universitate);

·        Sunt studenți de etnie romă;

·        Sunt studenții orfani de unul sau ambii părinți, studenții care provin din familii monoparentale sau studenții proveniți din centre de plasament și care nu realizează venituri peste plafonul pentru acordarea bursei sociale;

·        Sunt într-o situație financiară vulnerabilă: familia nu a realizat în cele 12 luni înainte de începerea semestrului/ anului universitar un venit lunar net mediu per membru de familie mai mare decât salariul de bază minim net pe economie.

·        Sunt într-o situație medicală vulnerabilă, fără a se lua în considerare nivelul venitului mediu pe membru de familie;

·        Au nevoi speciale, cu diferite forme de dizabilități. 

Persoanele selectate în grupul țintă al proiectului trebuie sa se încadreze în cel puțin o situație din cele expuse în funcție de categoria de grup țintă din care face parte.

 

ÎnscrierI:

Criteriile de selecție sunt menționate în Metodologia de selecție a grupului țintă, care este disponibilă, la cerere și/sau pe site-ul universității.

 

Pentru a te înscrie, te rugăm să ne contactezi la adresa

e-mail: adriana.artdesign@gmail.com

 

Vei primi un formular de înscriere

Termen limită pentru înscriere: 4 OCTOMBRIE 2025 - 15:00

APLICĂ ACUM și BENEFICIAZĂ de un program gândit special pentru succesul tău academic și profesional!

 

Informații suplimentare:

Adriana Boanta, Responsabil GT P3

e-mail: adriana.artdesign@gmail.com

 

 

Titlul proiectului: Acces egal la educație 2

Cod proiect: 326907

Partener 3: Universitatea de Arte din Târgu Mureș

Titlu apel: „Primul student din familie” – Regiuni mai puțin dezvoltate

Cod apel: PEO/291/PEO_P6/OP4/ESO4.6/PEO_<wbr />A40

 

Nr. contract de finanțare: G2025-6678/23.01.2025